REGISTRACIJA
Kokia prievolė registruoti sąskaitą FactoryPrice.eu didmenininkui?
Registracija yra būtina dėl pardavimo sutarties. Užsiregistravimas į pačią didmeninę parduotuvę yra labai paprastas ir trunka keletą minučių. Tiesiog pateikite savo vardą, įmonės pavadinimą ir TIN, adresų duomenis būsimiems užsakymams ir pristatymams tvarkyti ir el. pašto adresą, kuris bus jūsų prisijungimas. Registracija neapima jokių mokesčių, buvo ir visada bus nemokamai.
Neturiu verslo — ar galiu užregistruoti privataus asmens sąskaitą?
Bendradarbiaujame tik su aktyviais operatoriais, todėl jums reikia užregistruoti kliento sąskaitą, nurodant TIN numerį (verslo ar įmonės), UTR numerį (JK savarankišką darbą) ar kitą mokesčių mokėtojo numerį, taikomą jūsų šaliai. Išsamią informaciją galite rasti čia: Kur gauti TIN ar kitą mokesčių identdifier. Užregistravus jūsų paskyrą, mūsų Administracinis skyrius patikrins įvestus duomenis ir išsiųs automatinį pranešimą, patvirtinantį didmeninio kliento statusą.
Ar registruoto didmeninio kliento sąskaita gali būti ištrinta?
Žinoma, bet kuriuo metu galite atsisakyti turėti sąskaitą mūsų didmenininkui. Jei nuspręsite ištrinti savo paskyrą, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo tarnyba — mes padėsime jums visam laikui ištrinti jūsų duomenis.
ATNAUJINTI DUOMENIS PROFILYJE
Ką daryti, kai pamirštu slaptažodį?
Žinome, kad kuo daugiau duomenų turime veikti, tuo lengviau pamiršti vieną iš jų. Jei pamiršote slaptažodį, kad pasiektumėte didmenininko svetainę, tiesiog turite spustelėti nuorodą “Negaliu prisiminti jūsų prisijungimo vardo ar slaptažodžio” ir įvesti el. pašto adresą, kuriuo buvo sukurta jūsų paskyra. Į nurodytą paštą bus išsiųstas pranešimas, kuriame siūloma prisijungti prie svetainės be slaptažodžio. Jei norite, taip pat galite nustatyti naują slaptažodį spustelėję nuorodą “nustatyti naują slaptažodį” el. Laiške.
Kaip pakeisti savo paskyros slaptažodį?
Savo paskyros prieigos duomenis galite pakeisti FactoryPrice.eu bet kuriuo metu. Tiesiog eikite į skirtuko “Jūsų profilis” skyrių “Redaguoti duomenis”. Skyriaus apačioje pasirinkite parinktį “pakeisti slaptažodį”. Dabar galite nustatyti naują slaptažodį, kad galėtumėte pasiekti savo paskyrą. Būtinai nepateikite savo prisijungimo duomenų visiems svetainėje.
Kaip galiu pakeisti TIN arba adreso informaciją pristatymo užsakymams?
Deja, šie pakeitimai negali būti atliekami dėl skirtingų šalių mokestinės prievolės ir atsiskaitymų. Mes mielai padėsime jums atnaujinti šią informaciją — susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo biuru ir mūsų palaikymo komanda tikrai ištaisys jūsų profilyje reikalingus duomenis.
Kaip pakeisti savo el. Pašto adresą?
Galite pakeisti el. pašto adresą, kad gautumėte mūsų pranešimus ir prisijungtumėte prie svetainės bet kuriuo metu skirtuko “Jūsų profilis” skiltyje “Redaguoti duomenis”. Tiesiog įveskite naują palaikomą jūsų laukelyje “el. Pašto adresas”. Atkreipkite dėmesį, kad visa korespondencija dėl jūsų užsakymų įvykdymo ir visų naujienlaiškių bus nukreipta šiuo adresu.
Ar mano asmeninė informacija yra apsaugota?
Mes teikiame didelę reikšmę jūsų duomenų konfidencialumui, vadovaudamiesi galiojančiais asmens duomenų apsaugos įstatymais ir draudimu platinti žiniasklaidoje. Mes juos apdorojame tik pardavimo sandorių vykdymui. Informacijos saugumą plačiai aptariame mūsų privatumo politikoje.
DIDMENINĖ PREKYBA IR PASIŪLYMAS
Kokius produktus siūlo FactoryPrice.eu didmeninė prekyba?
Mūsų pasiūlymas nuolat keičiasi, o asortimento spektras yra labai platus. Rasite turtingą mados pasiūlymą, kuris visiškai pakeis jus ir jūsų klientus, o drabužių spinta visada atitiks dabartines mados tendencijas. Be kasdienių ir viršutinių drabužių, avalynės, apatinio trikotažo ir kasdienių aksesuarų, paruošėme specialiai parinktą HOME pasiūlymą.
Ar produktai atitinka standartinio dydžio?
Gali būti, kad kai kuriuose gaminiuose dydis šiek tiek skiriasi nuo standartinio dydžio. Taip yra dėl to, kad importuoti drabužius iš skirtingų gamintojų. Galimi dydžio neatitikimai (pernelyg didelis arba nepakankamas) pateikiami aprašyme. Pasirinkę produktą iš mūsų pasiūlymo, galite pasiūlyti sau bendrą dydžio lentelę, pateiktą svetainėje. Jei turite kokių nors abejonių dėl dydžio, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo biuru. Tiesiog atsiųskite mums el. Laišką su produkto kodu ir klausimą apie konkrečius matmenis.
Ar kainos, matomos didmeninės prekybos svetainėje, apima PVM?
Kainos, kurias mes išvardijame produktų puslapiuose, yra grynosios kainos. Bendradarbiaujame su didmeniniais klientais iš visos Europos, kai kurie iš jų yra ES PVM mokėtojai kaip prekių tiekimo Bendrijos viduje dalis. Todėl 23% apskaičiuoto PVM turėtų būti pridėta prie interneto svetainėje esančių kainų.
PRIEIGA PRIE VISŲ DIDMENININKŲ FUNKCIJŲ
Ar galiu žinoti produktų pasiūlymą ir kainų diapazoną iš didmeninio pasiūlymo?
Kainos ir inventoriaus būsena matomi tik prisijungus prie didmeninės prekybos svetainės. Taigi būtina užregistruoti didmeninio kliento sąskaitą.
Kaip galiu pasiekti nuotraukas ir produktų aprašymus iš pasiūlymo?
Prisijungę prie didmenininko svetainės, galite nemokamai naudotis visomis jo funkcijomis. Galite lengvai perkelti mūsų didmeninį pasiūlymą į savo internetinę parduotuvę, arba galite visiškai nemokamai naudoti atskiras nuotraukas ir aprašymus. Išsamią informaciją galite rasti čia: Prieiga prie nuotraukų ir aprašymų Patogus didmeninė integra
UŽSAKYMŲ PATEIKIMAS IR REDAGAVIMAS
Kaip aš galiu pateikti užsakymą?
Pirkimo procesas yra labai intuityvus. Jums tiesiog reikia pasirinkti jus dominančius produktus ir įtraukti juos į savo pirkinių krepšelį. Jei norite surinkti daugiau produktų, spustelėkite mygtuką “Tęsti apsipirkimą”, kuris pasirodys puslapio viduryje. Baigę visas prekes, eikite į savo pirkinių krepšelį spustelėdami jo piktogramą viršutiniame dešiniajame puslapio kampe. Jei turite nuolaidų kuponą, galite jį naudoti šiame etape įvesdami eilutę ir priimdami naudojimą mygtuku “Patvirtinti”. Eikite į priekį spustelėdami mygtuką puslapio apačioje ir toliau pateikiamus puslapius, užpildykite pristatymo formą ir pageidaujamą mokėjimo būdą. Taip pat patikrinkite, ar nurodyti adreso duomenys yra atnaujinami — būtent tokia forma bus perduodama transporto įmonei, kuri atliks pristatymą.
Kur galiu gauti nuolaidų kuponą apsipirkti?
Mes siunčiame nuolaidas pirkiniams el. Pašto žinutėse, taip pat galite gauti kuponą pakuotėje su savo užsakymu. Mes skelbiame informaciją apie akcijas mūsų socialinės žiniasklaidos profiliuose iki šiol. Sekite mus “Instagram” ir “Facebook” ir nuolat atnaujinkite visas nuolaidas! Facebook: @hurtownia .factoryprice “Instagram”: @factoryprice .wholesale
Kaip naudotis nuolaidos kodu?
Pateikdami užsakymą galite naudoti kuponą arba nuolaidos kodą. Tada nuolaidos kodo langelis matomas puslapio viršuje. Tiesiog įveskite kodą ir paspauskite mygtuką “Patvirtinti”. Tada užsakymo vertė bus atitinkamai sumažinta. Atminkite, kad vienu užsakymu gali būti naudojamas tik vienas kodas.
Kaip aš galiu patikrinti savo užsakymo būseną?
Teisingai pateikę užsakymą, gausite el. pašto patvirtinimą apie pirkinį. Kiekvieną kartą, kai keičiasi statusas, mes informuosime jus apie kitą įgyvendinimo etapą. Be to, galite peržiūrėti dabartinę operacijos būseną skirtuko “Jūsų paskyra” skiltyje “Užsakymai ir galimi fondai”.
Ar galiu sujungti kelis užsakymus į vieną didesnį?
Suderinus užsakymus galima ankstyvame vykdymo etape. Jei užsakymai turi “neaptarnaujamų” arba “laukiančių užstato” statusą, jums tereikia susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo biuru ir nurodyti užsakymo numerius skambučiui. Dėl dinaminio pirkimo proceso rekomenduojame susisiekti telefonu, kad įsitikintumėte, jog nebus prarasta galimybė prijungti užsakymus. Jei sėkmingai sujungėte užsakymus, siuntimo kaina bus apmokestinta tik vieną kartą.
Kaip pakeisti pristatymo adresą?
Registruodami didmeninio kliento paskyrą įvedate savo adreso duomenis. Jei norite, kad konkretus užsakymas būtų išsiųstas kitu adresu, susisiekite su Klientų aptarnavimo tarnyba. Jums tiesiog reikia įvesti užsakymo numerį ir mes padarysime jums reikalingus pataisymus. Dėl techninių priežasčių adreso duomenų keitimas galimas tik tam, kad būsena “neaptarta” arba “laukia užstato”.
Ar galiu pakeisti pristatymo adresą užsakyme vykdymo metu?
Taip, jums tiesiog reikia susisiekti su mumis ir pateikti mums adreso duomenis ir užsakymo numerį. Jei jūsų užsakymas jau gavo siuntimo numerį, mes susisieksime su vežėju tiesiogiai ir kartu su jais bandysime nukreipti paketą su jūsų užsakymu į atitinkamą adresą.
Ar galiu atšaukti užsakymą?
Žinoma. Jums tereikia susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo biuru ir nurodyti užsakymo numerį, kurio norite atsisakyti, o mūsų konsultantai atliks reikiamus pakeitimus. Jei užsakymas jau buvo sumokėtas, mes užsakysime kompensuoti patirtas išlaidas, kad pinigai būtų paruošti kitiems pirkimams. Atkreipkite dėmesį, kad užsakymo ar dalies produktų galite atsisakyti tik tuo atveju, jei užsakymas yra “neįteiktas” arba “laukia užstato”.
Kaip aš galiu atšaukti savo užsakymą jo vykdymo metu?
Užsakymo atšaukimas jo vykdymo metu neįmanomas dėl techninių priežasčių. Jei jūsų užsakymas jau įvykdytas, tačiau norite atsisakyti pirkimo, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo biuru. Kartu mes nustatysime geriausią sprendimą ir pranešsime jums apie kitus veiksmus.
Ar išrašote sąskaitą faktūrą su atidėto mokėjimo data (prekybininko kreditas)?
Deja, mes neišrašome tokių sąskaitų faktūrų. Galime paruošti proforma sąskaitą apmokėjimui. Pervedimo terminas yra 3 darbo dienos, o mokėjimo data laikoma lėšų skelbimo mūsų sąskaitoje diena. Dokumentą galite atsisiųsti iš skirtuko su atliktais užsakymais arba susisiekę su Klientų aptarnavimo biuru.
Kada gausiu sąskaitą faktūrą už užsakymą?
Kartu su užsakytais produktais gausite lauko išleidimo dokumentą (WZ) su pakuotėje gautų produktų sąrašu. Per 7 darbo dienas nuo galutinės pristatymo dienos mūsų Finansų departamentas atsiųs elektroninę sąskaitą faktūrą registracijos metu nurodytu el. pašto adresu.
MOKĖJIMAS
Kokie yra galimi mokėjimo būdai?
Jūsų pirkinių patogumo labui mes mokame už užsakymą tradiciniu pavedimu, elektroniniu pervedimu per PayU ir apmokėjimą pristatant. Neįmanoma atlikti pašto pervedimo už įsigytus produktus. Atkreipkite dėmesį, kad turite tiksliai 3 dienas apmokėti užsakymą su išankstiniu apmokėjimu (pervedimu arba PayU). Po šios datos mūsų sistema automatiškai atšauks užsakymą ir mes jo neįvykdysime.
Koks yra sąskaitos numeris, kurį reikia deponuoti užsakymui?
Įsigytų produktų perkėlimo duomenis gausite el. Paštu po užsakymo pateikimo. Jei dėl kokios nors priežasties jūs nekreipsite dėmesio į pranešimą arba jį ištrinsite, mes atsiųsime papildomą priminimą apie būtinybę sumokėti užsakymą. Jūsų patogumui pateikiame išsamią informaciją apie apmokėjimą už jūsų užsakymą:
Didmeninė Factoryprice | MUS Lietuva
21 Przyszłości gatvė, 05-552 Lazy (netoli Varšuvos)
EN 12,1090 1056 0000 0001,3426,4125 (SANTANDER)
SWIFT kodas (BIC): WBKPPLPP
Ar galiu sumokėti už užsakymą užsienio valiuta (pvz., EURO)?
Kiek įmanoma — pateikdami užsakymą, galite pasirinkti valiutą didmeninės prekybos svetainėje (tinkamą langelį rasite puslapio viršuje, šalia pirkinių krepšelio), taip pat galite susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo biuru. Mes apskaičiuosime užsakymo vertę ir atsiųsime išsamią informaciją mokėjimo vykdymui. Jūsų patogumui žemiau pateikiamas banko sąskaitos numeris už indėlius eurais:
Didmeninė Factoryprice | MUS Lietuva
21 Przyszłości gatvė, 05-552 Lazy (netoli Varšuvos)
LT 76,1090 1056 0000 0001 3426 4137 (SANTANDER)
SWIFT kodas (BIC): WBKPPLPP
Ar galima mokėti kortele pristatymo metu?
Paprastai, kai gaunate, galite sumokėti su išskaityta grynųjų pinigų suma. Kurjeriai nėra įpareigoti turėti nepilnametis praleisti poilsio. Dėl dinamiško daugumos transporto įmonių augimo tiekėjai vis dažniau turi mobilųjį mokėjimo kortelių terminalą. Išsamią informaciją apie pristatymo laiką ir mokėjimo galimybes mūsų logistikos partneriai siunčia atskirais el. laiškais ir SMS žinutėmis.
Ar galite pakeisti mokėjimo būdą, pasirinktą užsakyme?
Mokėjimo metodo keitimas galimas tik pradiniame užsakymo užbaigimo etape, t. y. tuo metu, kai jis turi “neįteiktą” arba “laukiantį mokėjimo” statusą. Jums tereikia susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo biuru ir nurodyti užsakymo numerį, kuriame norite pakeisti mokėjimo formą. Atkreipkite dėmesį, kad užsakymai su apmokėjimu pristatymo metu automatiškai perkeliami į įvykdymą ir mes neturime techninės galimybės pakeisti mokėjimo formą išankstiniam apmokėjimui. Esant tokiai situacijai, gavus užsakymą reikės sumokėti tiekėjo siuntą
TERMINAI IR PRISTATYMAI
Kiek laiko užtrunka užsakymo užbaigimas?
Leiskite mums reguliariai išpirkti užsakymus, kad siuntimas vyktų ne vėliau kaip per 24 valandas nuo teisingo užsakymo apmokėjimo momento. Užsakymai su mokėjimu pristatymo metu automatiškai perkeliami į įvykdymą. Mūsų Siuntimo skyrius dirba visą savaitę, tačiau gali būti, kad užsakymų, pateiktų penktadienį po 1 val., kurjeris negaus iki pirmadienio.
Ar užsakymas gali būti pristatytas kitą dieną?
Deja, ne, nors mes labai norėtume, kad tai įvyktų. Įgyvendinimas per 24 h reiškia užsakymo pristatymą ne ilgiau kaip per 2 darbo dienas nuo jų teisingo pateikimo ir apmokėjimo momento. Nuo siuntos pristatymo kurjeriui iki faktinio pristatymo, be to, gali trukti nuo 1 iki 3 darbo dienų. Tačiau žinome, kad mūsų logistikos partneriai daro viską, kad kuo greičiau pristatytų siuntas su mūsų klientų užsakymais.
Ar galiu asmeniškai surinkti užsakymą?
Deja, asmeninis surinkimas neįmanomas — visus produktus siunčiame per transporto įmones. Mums pavyko sumažinti siuntimo išlaidas iki minimumo, kad mokėjimas už pristatymą būtų beveik nejaučiamas.
Ar siunčiate užsakymus dropshipping modeliu?
Šiuo metu mes nepristatome siuntų tiesiogiai tiksliniam klientui. Visus užsakymus siunčiame tiesiai registracijos metu nurodytu Jūsų sandėlio pristatymo adresu. Tolesnis platinimas, kurį reikia realizuoti savarankiškai. Visą laiką vystydami savo paslaugas, siekiame įgyvendinti bendradarbiavimą pagal dropshipping modelį. Klientų skydelyje čia galite patikrinti galimas parinktis. Kai tik sugebėsime įgyvendinti tokį sprendimą, jūsų skydelyje tikrai bus papildoma galimybė.
Kokios išlaidos yra susijusios su siunta?
Bendra užsakymo pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto mokėjimo būdo ir pageidaujamo vežėjo. Mes stengiamės, kad mūsų pasiūlymas būtų kuo konkurencingesnis, todėl transporto išlaidas sumažinome iki minimumo. Tai padarys mokėjimą už pristatymą jums beveik nejaučiamas. Dabartinis siuntų kainoraštis išsamiai aprašytas žymė su pristatymais.
Ar užsakymas gali būti išsiųstas už Lenkijos ribų?
Žinoma, mes tiekiame užsakymus visose Europos Sąjungos valstybėse narėse, Jungtinei Karalystei ir Ukrainai. Tačiau mes pastebime, kad taikoma minimali užsakymo vertė ir padidintos transporto išlaidos. Išsamią informaciją šia tema galite rasti žymė su pristatymais.
MAINAI IR GRĄŽINIMAS
Informaciją apie grąžinimus galite rasti išsamiau šiame puslapyje: Grąžinimo ir keitimo taisyklės
GARANTIJA IR SKUNDAI
Ar prekėms taikoma garantija ir garantija?
Remiantis Didmeniniais reglamentais, sukurtais remiantis galiojančiomis teisės nuostatomis, įskaitant Civilinį kodeksą, mes netaikome atsakomybės garantijos požiūriu. Mes taip pat nesuteikiame garantijos parduodamoms prekėms. Mes, kaip didmenininkas, nepriimame skundų iš vartotojų, kurie yra jūsų klientai, — dėl bet kokių defektų, nustatytų po pirkimo, esate atsakingas kaip pardavėjas savarankiškai.
Ar galiu pateikti skundą, jei randu defektus po pristatymo?
Priimame sutartinius grąžinimus pagal šioje svetainėje aprašytas taisykles: Grąžinimo ir keitimo taisyklės.
KONTAKTAS SU PARDUOTUVE
Kaip aš galiu susisiekti su didmenine paslauga?
Savo klientams mes pateikiame patogią kontakto su Klientų aptarnavimo biuru formą. Mūsų konsultantai yra nuo pirmadienio iki penktadienio nuo 8 iki 16 val. hurt@factoryprice.eu arba skambinkite numeriu 601,547,740. Skambučio kaina atitinka jūsų operatoriaus normą.
Ar įmanoma atvykti į didmenininką, kad pamatytumėte prekes prieš perkant?
Deja, tokios galimybės nėra. Mes esame internetinė didmenininkas ir mes atliekame pardavimus laivybos modelyje. Jei turite kokių nors problemų ar papildomų klausimų apie produktus, galite susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi. Taip pat turite galimybę patikrinti prekes po pristatymo ir atsiųsti tai, kas neatitinka jūsų lūkesčių, kaip sutartinio grąžinimo dalį. Elgesio taisyklės tokiose situacijose išsamiai aprašytos šiame puslapyje: Grąžinimo ir keitimo taisyklės.